Претражи овај блог

недеља, 29. јануар 2017.

U susret sajmu turizma

Beogradski Sajam turizma najveća je turistička manifestacija u zemlji i jugoistočnoj Evropi. Skoro 40 godina ispunjava svetske standarde u poslovanju, sa izlagačima gradi partnerske odnose a kvalitetnom ponudom i raznovrsnim dešavanjima svake godine privlači sve veći broj posetilaca.



Prethodne godine na Sajmu turizma svoju ponudu predstavilo je 1135 izlagača, a  broj posetilaca premašio je 71 hiljadu. Međunarodni karakter ove manifestacije potvrđuje više od 340 inostranih izlagača iz 55 zemalja...

Pod okriljem Sajma turizma od 2005. godine održava se i Sajam ugostiteljske opreme - HORECA, a u istom terminu održava se i Međunarodni sajam vina - BEOWINE.

„Uživajte na vreme“ slogan je koji će obeležiti 39. izdanje Međunarodnog sajma turizma. Na ovoj najvećoj turističkoj manifestaciji u zemlji i regionu jugoistočne Evrope biće predstavljene najznačajnije turističke agencije, savezi i organizacije, turistički centri, hoteli, planine, banje, jezera, gradovi, regije, vazduhoplovne kompanije, međunarodni tur operatori sa svih kontinenata. Posetioci će imati priliku da odaberu aranžmane za predstojeću turističku sezonu, ali i da iskoriste „first minute“ ponude.

Zemlja partner ovogodišnjeg Sajma turizma je Crna Gora - destinacija koja zahvaljujući geografskom položaju i prirodnim resursima predstavlja izazov za turiste. Uz preovlađujuće morske aranžmane, Crna Gora će ponuditi i ostale turističke destinacije po kojima je poznata – jezera, kanjone, planine.

Srbija će predstaviti svoje prirodne lepote i mogućnosti za odmor, kao i raznovrsne sadržaje za zabavu, zdravstveni oporavak, sport, rekreaciju, avanturu… Zbog nadaleko čuvenog gostoprimstva, u Srbiji pored domaćih turista uživaju i gosti iz celog sveta. Posetioci Sajma turizma imaće priliku da upoznaju i bogatu turističku ponudu Beograda, koji je poslovni centar ali i atraktivna „city break“ destinacija, grad kulture, sporta, dobre energije, šopinga i zabave.



Razvoj domaćeg turizma i ove godine biće dodatno podstaknut turističkim vaučerima Vlade Republike Srbije za boravak u domaćim turističkim centrima. Oko 60 hiljada vaučera građani će moći da iskoriste u nekom od 135 smeštajnih objekata.

Izuzetan multimedijalni prateći program na Sajmu turizma doneće posetiocima nezaboravan sajamski doživljaj. Na atraktivan način biće promovisani brojni festivali, manifestacije i važni događaji, a prezentacije, promocije i degustacije, uz kosmopolitski duh i prisustvo velikog broja nacija, Sajam čine podjednako provlačnim za poslovne posetioce ali i najširu publiku.

Sajam turizma upotpuniće još tri manifestacije koje se, već tradicionalno, održavaju u istom terminu – 8. Međunarodni sajam vina BEOWINE, 13. Međunarodni sajam hotelsko ugostiteljske opreme – HORECA i 13. Sajam suvenira „Posetite Srbiju“.



*Brojne nagrade i pohvale govore da se radi o najuspešnijoj turističkoj manifestaciji u Srbiji i regionu.*

***39. Sajam turizma održaće se na Beogradskom sajmu od 23. do 26. februara 2017. godine.*** 

Нема коментара:

Постави коментар